Tilaus- ja toimitusehdot
LashLovers Oy (y-tunnus 2658245-9) myy Beyond.fi-verkkokaupan kautta tuotteita Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 25,5 %. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa lisäämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Asiakkaan tilatessa tuotteita verkkokaupasta, hänen edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Beyond-verkkokaupasta tilattavat tuotteet postitetaan asiakkaalle LashLovers Oy:n Vantaalla sijaitsevasta varastosta.
Maksaminen
Verkkokaupassamme on käytössä Klarna Checkout -maksutavat:
Maksa Nyt
Nopeat ja turvalliset verkkopankki- ja korttimaksut asiakkaille, jotka haluavat maksaa tilauksensa samoin tein.
Maksa myöhemmin
Viivästetyt lasku- ja tilimaksutavat asiakkaille, jotka haluavat maksaa tilauksensa myöhemmin. Voit esimerkiksi veloituksetta saada tilauksellesi 30 vrk. maksuaikaa ja maksaa vasta kun olet ottanut tilauksesi vastaan.
Pilko maksut
Pienempiin eriin pilkotut maksut asiakkaille, jotka haluavat maksaa omassa tahdissaan.
Tilaus ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen ja maksun jälkeen asiakkaalle lähetetään tilausvahvistus sähköpostiosoitteeseen, jonka hän on ilmoittanut asiakastiedoissaan.
Mikäli asiakas peruu tilauksen ennen kuin se on käsitelty ja lähetetty, palautetaan rahat asiakkaalle täysimääräisenä.
Toimituskulut
Tilaus toimitetaan asiakkaan valitseman kuljetusyhtiön toimesta noutopisteeseen tai kotiosoitteeseen. Toimituskulut ovat lähetyksen arvosta ja toimitustavasta riippuen 0 €-13,40 € ja ne näkyvät kassalla. Kun ostat tuotteita vähintään 80 eurolla, toimitetaan ne veloituksetta Matkahuollon noutopisteeseen!
Toimitustavat
Matkahuolto Lähellä-paketti
Toimitetaan vastaanottajaa lähimpään tai hänen valitsemaan noutopisteeseen. Vastaanottaja saa tekstiviestin tai sähköpostin heti, kun paketti on noudettavissa. Toimitusaika 1-3 vrk.
Ilmainen kun ostat tuotteita vähintään 80 eurolla!
Matkahuolto Kotijakelu
Paketti kuljetetaan 1-3 arkivuorokauden kuluessa ja jaetaan vastaanottajalle jakeluajan sopimista seuraavana arkipäivänä. Paketti jaetaan vastaanottajalle ja vastaanottajalle ilmoitetaan saapuvasta paketista tekstiviestillä jakeluajan sopimiseksi.
Posti Postipaketti
Perillä pääsääntöisesti toimituksen lähettämistä seuraavana työpäivänä. Nouto Postista tai pakettiautomaatista. Seurantakoodi, jolla lähetyksen kulku on nähtävissä Postin sivuilla. Saapumisilmoitus tekstiviestillä tai sähköpostilla.
Posti Kotipaketti
Perillä yleensä toimituksen lähettämistä seuraavana työpäivänä. Jaetaan perille ja luovutetaan kuittausta vastaan. Seuranta Postin sivuilla seurantakoodilla. Posti ottaa kahdesti yhteyttä vastaanottajaan toimitusajankohdan sopimiseksi.
Posti PickUp Parcel
Toimitustapa Ruotsiin. Toimitusaika yleensä 2-5 päivää lähetyksestä. Toimitetaan noudettavaksi noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin.
Pyrimme mahdollisimman nopeaan toimitukseen ja pääsääntöisesti klo. 14 mennessä tehdyt tilaukset ehtivät saman päivän postituksiin. Nopeimmillaan tilaukset ovat perillä jo seuraavana päivänä!
Asiakkaalla on oikeus peruuttaa olennaisesti myöhästyvä tilaus ilmoittamalla siitä LashLovers Oy:lle. LashLovers Oy ei vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.
LashLovers Oy pidättää oikeuden tilauksen peruuttamiseen, mikäli tilattu tuote on loppuunmyyty tai sen saatavuudessa on muita ylitsepääsemättömiä vaikeuksia.
Tuotepalautukset ja reklamaatiot
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen palauttaa koko tilaus tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Tuotteen palauttaminen tapahtuu omakustanteisesti. Palautetusta tuotteesta hyvitetään ainoastaan tuotteen hinta, ei toimituskuluja. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Huomioithan, että palautettavaa PONY-O-tuotetta ei saa olla sovitettu.
Tuotepalautuksen voi tehdä toimitusvahvistukselta ladattavalla ohjeella.
Epäselvissä tapauksissa, otathan yhteyttä ennen palautuksen tekemistä
asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen: tilaukset@beyond.fi.
LashLovers Oy ei korvaa asiakkaan huolimattomuudesta johtuvia tuotevirheitä. Tuotteiden vastaanottamisen jälkeen on asiakkaan vastuulla tarkistaa, että tuote on virheetön sekä huolehtia siitä, että tuotteita käytetään ja säilytetään asianmukaisesti.
Ilmoitathan mahdollisista pakkausvirheistä viipymättä toimituksen vastaanottamisen jälkeen asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen: tilaukset@beyond.fi.
Tuotereklamaatiot tulee tehdä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen: tilaukset@beyond.fi. Tuotereklamaatiot tulee tehdä viipymättä lähetyksen vastaanottamisesta, jotta voimme todeta valmistusvirheen ennen tuotteen käyttöönottoa.
Ilmoitathan reklamaatioviestissäsi tilausnumeron tilauksesta, jolla reklamoitava tuote on toimitettu. Kerrothan myös tuotteen viallisuuden mahdollisimman tarkasti. Liitä mahdollisuuksien mukaan viestiisi myös kuva tai lyhyt video, josta tuotteen viallisuus käy mahdollisimman selkeästi ilmi.
Noutamatta jääneistä tilauksista veloitamme asiakkaalta postituksesta ja palautuksesta aiheutuvista kustannuksista kiinteän summan 15 €.
Klarna ja tietosuoja
Käytämme Klarnaa kaupan ostotapahtuman (check-out) tarjoajana. Tämä tarkoittaa sitä, että saatamme siirtää henkilötietojasi yhteys- ja tilaustietojen muodossa Klarnalle, kun kaupan ostotapahtuma on ladattu, jotta Klarna voi hallinnoida ostostasi. Siirrettyjä henkilötietojasi käsitellään Klarnan oman tietosuojailmoituksen mukaisesti.