Ilmainen toimitus Suomeen yli 80 €:n tuoteostoille!
Tue omaa kauneudenhoidon ammattilaistasi
Beyond-verkkokaupasta
voit tilata kätevästi LashLovers Oy:n laadukkaat kotihoitotuotteet.
Samalla sinun on mahdollista tukea tuttua, paikallista kauneudenhoidon
ammattilaistasi, esimerkiksi omaa ripsitaiteilijaasi.
Suosittelulinkki
Tekemällä
tuoteostoksesi Beyond-verkkokaupassa ripsiammattilaiseltasi saatavan
suosittelulinkin kautta, tuet kauneudenhoidon ammattilaistasi.
Suosittelulinkin kautta tekemäsi ostokset kerryttävät ammattilaiselle ostosrahaa, jonka hän voi hyödyntää ostaessaan päivittäisessä työssään
käyttämiään ammattilaistuotteita LashLovers Oy:n tukusta.
Mikäli
ammattilaisesi ei ole ilmoittanut sinulle suosittelulinkkiään, voi olla
mahdollista, ettei hän ole vielä tutustunut uuteen tukijärjestelmäämme. Linkkaathan siinä tapauksessa ammattilaisellesi
tämän sivun, jolloin hän pääsee nauttimaan tuestasi.
Tuen määrä
Saapumalla kauppaamme suosittelulinkkiä klikkaamalla, näet
jokaisen tuotteen kohdalta euromääräisen summan, jonka ammattilainen
saa ostostasi.
Ostamalla siis tutut tuotteet kauttamme, tuet ammattilaisesi
yritystoimintaa erityisesti nyt, kun ajat ovat vielä taloudellisesti
haastavat.
Lämmin kiitos meidän ja ammattilaisesi puolesta!
Taataksemme asiakkaillemme nopean tilauskäsittelyn ja mahdollisuuden hyödyntää palkitsemisjärjestelmää, tulee kaikki tilaukset tehdä verkkokaupan kautta. Emme käsittele puhelimitse tai sähköpostitse tulleita tilauksia.
LashLovers®-tuotteet on tarkoitettu vain ammattilaiskäyttöön. Tilatakseen tuotteita LashLovers Oy:n verkkokaupasta tulee asiakkaan rekisteröityä ja ilmoittaa rekisteröitymisen yhteydessä käymänsä tunnetun tuotemerkin ripsienpidennyskoulutus. Jälleenmyyntituotteiden tilaamista varten myös y-tunnus on ilmoitettava rekisteröitymisen yhteydessä. Rekisteröityminen on maksutonta. LashLovers Oy voi halutessaan evätä rekisteröitymisen ja perua tilauksen.
Asiakas saa tekemästään tilauksesta tilausvahvistuksen ilmoittamaansa sähköpostiin. LashLovers Oy pidättää oikeuden olla hyväksymättä tilausta.
Arkisin klo 12 mennessä tulleet tilaukset pyritään käsittelemään ja postittamaan aina viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksen saapumisesta. Toimitusajan ollessa olennaisesti pidempi, ilmoittaa LashLovers Oy tästä asiakkaalle sähköpostitse.
Tuotteet on myös mahdollista noutaa Joensuun toimipisteestä verkkokaupassa ennakkoon tehtyä tilausta vastaan. Tällöin toimituskulut ovat 0 €. Asiakkaalle ilmoitetaan sähköpostitse, kun tilaus on valmis noudettavaksi.
Asiakkaalla on oikeus peruuttaa olennaisesti myöhästyvä tuote ilmoittamalla siitä LashLovers Oy:lle. LashLovers Oy pidättää oikeuden tilauksen peruuttamiseen, mikäli tilattu tuote on loppuunmyyty tai sen saatavuudessa on muita ylitsepääsemättömiä vaikeuksia.
LashLovers Oy ei lähtökohtaisesti myönnä ammattilaistuotteille tuotetakuita. Ripsiliimojen osalta edellytämme käyttöohjeiden perusteellista tutustumista ennen liiman käyttöönottoa. Mikäli sinulla on tuotteiden käyttöön tai toiminnallisuuteen liittyviä kysymyksiä, otathan ystävällisesti yhteyttä tuotetukeemme: tuotetuki@lashlovers.fi.
Voimassa oleva hinta on palvelussa tilaushetkellä ilmoitettu hinta. LashLovers Oy pidättää oikeuden erheellisesti kirjattujen hintojen korjaamiseen. Hinnat sisältävät kulloinkin voimassa olevan arvonlisäveron.
Tilauksen käsittely-, pakkaus- ja toimituskulut riippuvat valitusta toimitustavasta. Lue lisää toimitustavoista täältä. Tuotteet on myös mahdollista noutaa Joensuun toimipisteestä. Tällöin toimituskulut ovat 0 €.
Verkkokaupassa on tarjolla kaikki yleisimmät maksutavat. Lisätietoja maksutavoista täältä.
Mikäli asiakas ei nouda tilaamaansa lähetystä noutopisteestä määräaikaan mennessä ja paketti palautuu LashLovers Oy:lle, palautamme automaattisesti tilauksen arvon asiakkaalle toimituskuluilla vähennettynä.
Asiakkaalla on 14 päivän palautus- ja vaihto-oikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla avaamaton, käyttämätön ja myyntikuntoinen.
Jos asiakas peruuttaa tilauksen ennen kuin tavaroita on ehditty lähettää, on palvelun tarjoajalla mahdollisuus veloittaa rahaliikenteestä ja vaivasta kohtuullinen korvaus.
Jos tuote on postitoimituksen aikana rikkoontunut tai vahingoittunut, asiakas voi palauttaa tuotteen veloituksetta LashLovers Oy:lle. Mikäli tilaamasi tuote on vahingoittunut, osa ystävällisesti yhteyttä tilauskäsittelyymme: tilaukset@lashlovers.fi.
Vuonna 2011 voimaan tulleen lain mukaan, verkkokauppa ei ole velvollinen kustantamaan automaattisesti asiakaspalautuksesta aiheutuvia kuluja.
Erimielisyydet tässä esitettyjen tilaus- ja sopimusehtojen suhteen ratkaistaan Joensuun Käräjäoikeudessa.